Anzenberger Kürbiskernöl

Anzenberger Kürbiskernöl

Exhibitor

Contact Us

Personal information

Please enter your first name.
Please enter your last name.
* required

Your request

Please enter a message.

Send message

Your request has been sent successfully.
Send another message.

Hall plan

Please choose a booth.

Share link

Recommend

Recommendation of Anzenberger Kürbiskernöl

Divide various addresses by comma. The recipients will get a link to this platform.

Please enter a valid recipient.
Please enter a valid email address.
Please enter a message.
* required
Your recommendation has been sent successfully.
Send another message.

Exhibitor information

Address

Anzenberg 3
3393 Zelking
Austria
Google Maps

Social Media Links

Company profile

Erich Gutsjahr: „Der Betrieb in Anzenberg ist der Betrieb meiner Eltern, den ich als Betriebsleiter seit 1989 bewirtschafte, bestehend aus landwirtschaftlichen Ackerflächen und Waldwirtschaft. Seit 1991 ist mein Haupterwerbszweig die Produktion und Vermarktung unseres reinen Anzenberger Kürbiskernöls. Seit 2012 baue ich auch Sonnenblumen und Lein an, die ebenfalls zu wertvollen Qualitätsölen gepresst werden. Meine Familie unterstützt mich dabei. Unser Anzenberger Kürbiskernöl wurde im März 2014, 2015 und 2016 auf der AB-Hof Messe in Wieselburg jeweils mit dem 1. Platz in GOLD prämiert."